Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Ι 'm Back!!!

Επέστρεψα και είμαι καλά!!!Μετά από αρκετό καιρό και πολλές ώρες σκέψης αποφάσισα πως θα αξιοποιήσω τις αγαπημένες μου χάντρες τον φετινό χειμώνα.....
Το διάστημα που έλειπα ασχολήθηκα με κάτι καινούργιο που όμως αγάπησα αμέσως ...το βελονάκι!!!Αν και δεν το περίμενα ,γιατί δεν με λες και υπομονετικό άτομο!Στην αρχή ήμουν διστακτική και όταν μου το πρότεινε η αδερφή μου την κορόιδεψα...πόσο λάθος ήμουν!!! Όταν είδα τι μπορώ να δημιουργήσω με το μικροσκοπικό μου βελονάκι, μετατράπηκε σε αγαπημένο μου ''αξεσουάρ''.
Έτσι λοιπόν αποφάσισα για αρχή, να ζεστάνω τα χεράκια σας με όμορφα πλεκτά περικάρπια,που πάνω θα έχουν τι άλλο??? Χάντρες βεβαίως βεβαίως....Ορίστε μία μικρή γεύση και εντός ολίγων ημερών θα επιστρέψω με περισσότερα σχέδια και χρώματα!!!


Υ.Γ.Ευχαριστώ πολύ τις Double Crochets, (Μαριέττα και Παναγιώτα), και την Αθηνά Αναγνωστοπούλου γι αυτά που μου έμαθαν...μέχρι τώρα γιατί ακόμα έχουμε μέλλον!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου